IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Please do not ask for support here, post in the appropriate forum. Shoutbox can only be used by members only, click here to join

Παρακαλώ μην ζητήστε την υποστήριξη εδώ, παρακαλώ να ρωτήσετε στο σχετικό τμήμα.Το Shoutbox μπορεί μόνο να χρησιμοποιηθεί από τα μέλη μόνο. Χτυπήστε εδώ για να γίνετε μέλη.

Reply to this topicStart new topic
> To All Members
JIMMYJUMP
post Jul 7 2008, 02:40 AM
Post #1

GP HOOLIGAN

Group: Root Admin
Member No.: 3

To all the members or Greekplanet,

I wish to inform you all about a few changes about myself as admin of the site.

Over the last 3 years, I have dedicated a lot of time, effort and money towards this site, and to see it prosper and grow into what it is today. I didn't think I would get so many members, topics and the ups and downs of running a website. This didn't happen because of me or Senna, this happened because of you, the members.

Along the way I have met some great people, have read some great posts and have witnessed some great debates in many topics.

I wish to advise you all that I will remain as an admin of Greekplanet, but my time is very limited due to other life commitments as well as work. There is also a major international criminal investigation ongoing which I am part of in trying to convict an individual which is linked to major crime enforcement agencies around the world. I will log on and run the site to best of my abilities within my limited time. I would also like to offer the opportunity to allow some members a greater role in the running of the website if I feel that the person can do it.

I know there is a few more things I need to focus on in terms of the site which I will be placing a major emphasis on. In terms of private messages, I will be replying to them all, please allow me time to respond to them all.

I will try to make the changes on the site in terms of a new homepage, skins and so on as soon as possible.

If you have any questions, feel free to ask on this thread or message me through the forum.

JIMMYJUMP

Σε όλο τα μέλη ή το Greekplanet,

Επιθυμώ να σας ενημερώσω όλοι για μερικές αλλαγές για με ως admin της περιοχής.

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων 3 ετών, έχω αφιερώσει πολύ χρόνο, προσπάθεια και χρήματα προς αυτήν την περιοχή, και για να το δω να ευημερήσει και να αυξηθεί σε αυτό που είναι σήμερα. Δεν σκέφτηκα ότι θα έπαιρνα τόσα πολλά μέλη, τα θέματα και τις διακυμάνσεις του τρεξίματος ενός ιστοχώρου. Αυτό δεν συνέβη λόγω μου ή senna, αυτό συνέβη λόγω σας, τα μέλη.

Κατά μήκος του τρόπου που έχω συναντήσει μερικούς μεγάλους ανθρώπους, έχει διαβάσει μερικές μεγάλες θέσεις και έχει βεβαιώσει μερικές μεγάλες συζητήσεις σε πολλά θέματα.

Επιθυμώ να σας συμβουλεψω όλα αυτά που θα παραμείνω ως admin Greekplanet, αλλά ο χρόνος μου είναι πολύ περιορισμένος λόγω άλλων υποχρεώσεων ζωής καθώς επίσης και της εργασίας. Υπάρχει επίσης μια σημαντική διεθνής έρευνα για τα διαπραχθέντα εγκλήματα τρέχουσα της οποίας είμαι μέρος στην προσπάθεια να καταδικαστεί ένα άτομο που συνδέεται με σημαντικές αντιπροσωπείες επιβολής εγκλήματος σε όλο τον κόσμο. Θα καταγράψω επάνω και θα τρέξω την περιοχή στο καλύτερο των δυνατοτήτων μου μέσα στον περιορισμένο χρόνο μου. Θα επιθυμούσα επίσης να προσφέρω την ευκαιρία να επιτρέψω σε μερικά μέλη έναν μεγαλύτερο ρόλο στο τρέξιμο του ιστοχώρου εάν θεωρώ ότι το πρόσωπο μπορεί να σε κάνει

Ξέρω ότι υπάρχουν μερικά περισσότερα πράγματα Ι ανάγκη να στραφούν από την άποψη της περιοχής στην οποία θα δίνω μια σημαντική έμφαση. Από την άποψη των ιδιωτικών μηνυμάτων, θα απαντώ σε τους όλα, παρακαλώ να μου επιτρέψω το χρόνο να αποκριθώ σε τους όλα.

Θα προσπαθήσω να κάνω τις αλλαγές στην περιοχή από την άποψη μιας νέας αρχικής σελίδας, δέρματα και έτσι το συντομότερο δυνατόν.

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, αισθανθείτε ελεύθερος να με ρωτήσει σε αυτό το νήμα ή μήνυμα μέσω του φόρουμ.

JIMMYJUMP

--------------------
Go to the top of the page

+Quote Post

Fast ReplyReply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

RSS Lo-Fi Version Time is now: 21st July 2019 - 04:52 PM

Collapse

> Affiliates [ View All | Link-us | Apply ]

Blue and White Army Hightekhosting Greek Nationalist Serb Hellenic forums Greek Military Hellas Macedonian.com.au Ν.1 BLOG ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Ιστόχωρος του Πολιτιστικού Συλλόγου &quo Macedonia Greece Blogspot History of Macedonia